Hello,
Numele meu este Daniela Lovin și îți mulțumesc pentru dorința de a cunoaște mai bine echipa Red Marketing.
Încă din copilărie am fost pasionată de puterea cuvintelor. Îmi doream pe atunci să lucrez în radio, acesta era visul meu. Cumva, viața m-a adus în București, iar primul meu job a fost la un call-center în domeniul IT. 7 ani am lucrat la acea companie și treptat am trecut prin aproape toate departamentele. M-am oprit la marketing și de acolo am început să am o cu totul altă perspectivă: puteam să combin cuvintele cu imaginația și să le transform într-o modalitate de comunicare în online.
În 2016 am schimbat domeniul IT cu turismul: Specialist Marketing la cea mai mare agenție de turism din România. Era o nouă provocare pentru mine și îmi amintesc și acum că în primele 6 luni stăteam la birou până la 9-10 seara, numai să iasă totul perfect. Am învățat incredibil de mult în toată acea perioadă, dar cea mai valoroasă lecție a fost conștientizarea capacităților mele creative și faptul că am înțeles că meseria asta mi se potrivește și că nu aș vrea să o schimb pentru nimic în lume.
Dupa 1 an mi s-a propus funcția de Marketing Manager. Am acceptat. O nouă provocare și un set nou de responsabilități.
Am înființat Red Marketing pe 13 Decembrie 2017, la 6 luni după ce fusesem promovată. În una din zilele „obișnuite” cu zeci de deadline-uri, campanii, task-uri importante de realizat împreună cu echipa și cu pauze de masă aproape inexistente, am decis că am nevoie de o schimbare. Știam că pot mai mult și nu voiam să mă limitez la un singur domeniu.
Unii îmi spun și acum că am fost super curajoasă, că ei nu ar fi putut să ia o astfel de decizie: să renunțe la siguranța financiară pentru a-și urma un vis.
Curaj sau nu, a fost cea mai bună decizie pe care am luat-o. Știți de ce? Pentru că nimic nu este ușor și dacă vrei să reușești, trebuie să muncești, oriunde alegi să faci asta: pe cont propriu sau sub conducerea cuiva.
Să ne întoarcem la Red Marketing. Red vine de la „Reliable Every Day”. Pentru că lucrurile de calitate, relațiile de succes și acțiunile importante le faci doar cu acei oameni pe care te poți baza oricând.
Acei oameni care se implică 100%, ca și cum ar lucra pentru compania lor.
Acei oameni care investesc în campaniile de marketing ca și cum ar fi bugetele lor.
Acei oameni care îți spun clar și răspicat că ești pe punctul de a face o greșeală.
Acei oameni care livrează rezultate și al căror focus este creșterea companiei tale.
Ați observat că am pus accentul pe oameni, nu-i așa?
Trăim într-o lume în care automatismul își face loc în toate domeniile, dar adevărul este că marketing-ul de calitate nu îl faci doar cu soft-uri, module și platforme online, ci cu oameni.
Abilitățile de comunicare, capacitatea de a înțelege nevoile clientului tău, creativitatea și abilitatea de a înțelege domeniul creativ, rezolvarea conflictelor, spiritul de echipă și multe altele, nu pot fi înlocuite de inteligența artificială.
România se află în punctul în care sute de firme se închid pentru că nu știu cum să supraviețuiască într-o lume tehnologizată. Pentru că nu exiști dacă nu ești vizibil online, iar micile business-uri nu știu cum să-și facă loc în lumea aceasta.
Una dintre misiunile mele, dar și ale echipei cu care lucrez, este să ușurez trecerea în mediul online a cât mai multor companii. Lucrăm intens la un program menit să îi ajute să înțeleagă comerțul online și nu numai.
Îți mulțumesc pentru răbdare. Ne vedem în online sau la o discuție one to one, dacă vrei să lucrezi cu noi! 🙂