OUR BLOG

06 May 2019
Social Media în turism: cum construiești strategia de conținut - partea 2

Social Media în turism: cum construiești strategia de conținut II

Am discutat despre social media în turism aici și continuăm astăzi cu partea a doua. Așadar, cum faci conținutul tău viral?

Oferă emoție (ceva surprinzător, inspirational, o avertizare, ceva amuzant, șocant), conținut cu un mare impact vizual și dezirabilitate socială (postări care ne afișează mai buni și mai valoroși în ochii audienței).

Postează un conţinut propriu, personalizat, reprezentativ pentru brandul tău. Oferă-le oamenilor imagini din infotripuri realizate în diverse locaţii, informații reale despre pachetele turistice, nu doar cu destinaţia, ci şi imagini sau clipuri din hotel, camere, serviciile speciale oferite, mijloacele de transport, ș.a.

Musai un pas important este să faci research despre toate acestea, să analizezi ce au făcut alții, să identifici ce vrei să faci tu diferit, iar apoi să creezi un calendar editorial în care să ai tot conținutul organizat pe zile și ore, după forma de conținut (foto, video, audio, text, etc.), genul de informație – educativă, de vânzare, interactivă.

Nu creați conținut la întâmplare și asigurați-vă că alocați o echipă care să facă această activitate, stufoasă, consumatoare de timp, dar foarte eficientă pentru o prezență social media de succes. Ține cont și de faptul că tot conținutul pe care îl postezi va fi verificat de audiența ta prin numeroase mijloace. Vor căuta review-uri, vor cere chiar păreri de la cei care au apelat deja la serviciile tale, comentând la postările pe care le realizezi. Așa că trebuie să te asiguri în mod constant că oferi servicii de calitate și un conținut pe social media susținut de fapte reale. Integrează în strategia ta de content, mici concursuri, quiz-uri de fidelizare, pentru a-i stimula sa cumpere pe termen lung, dar și să te recomande.

Așadar, strategiile de content marketing sunt din ce în ce mai importante, în contextul în care cei mai multi consumatori de vacanțe caută informații online înainte de a rezerva un pachet turistic, o cameră de hotel sau informații despre destinație.

Dacă ai nevoie de o strategie de conținut personalizată pentru afacerea ta, suntem la un semn distanță.

Facebook: Red Marketing

Email: contact@redmarketing.ro

Telefon: 0725.198.538.

loredana-ciubuc

Write a Reply or Comment